POČELO JE: Fejsbuk uvodi promene kojih su se svi plašili

Autor: IDJWorld 11.01.2017.

Bilo je samo pitanje vremena kada će Fejsbuk unovčiti snimke koju su sve popularniji. Evo šta su čelnici ove moćne društvene mreže smislili.

Slično kao na Jutjubu, reklame na Fejsbuku će prekidati snimak, koji će biti nastavljen tek kada se ona završi. Planirano je da reklame traju 15 sekundi, a biće emitovane samo u snimcima koji su duži od 90 sekundi.

Po svemu sudeći reklame će se emitovati na sredini snimka, dok će one pre početka videa biti zabranjene. Stručnjaci očekuju da će vremenom broj reklama rasti, baš kao što je to trenutno slučaj sa video snimcima na Jutjubu.

Facebook će reklame plasirati u svaki video koji se deli na mreži uključujući i Facebook Live.

Zaradu od reklama Facebook će deliti sa oglašivačima, pri čemu 45 odsto zarade ostaje Facebooku. Isti princip primenjuje i Jutjub.

Kao i do sada, Facebook  će na osnovu kretanja i interesovanja korisnika na mreži birati reklame koje će im biti prikazane, pa sve što pratite ili “lajkujete” ili sve što je povezano sa tim, videćete i kao reklamu u videu.

Poslednje istraživanje je pokazalo da se na Fejsbuku svakog dana pogleda 100 miliona sati video-snimaka.

marketingland.com

2017 IDJVideos d.o.o. Beograd Sva prava zadržana